Jméno povinné
E-mail





#42
Alena,
+1
23. září, IP 165.225.200.98, alena.bartkova@dhl.com
Dobrý den, v průběhu měsíce srpna jsme v LD Perla uspořádaly teambuilding. Musím říct, že přístup paní Pivodové byl naprosto exkluzivní.Dokázala vyjít vstříc všem a zařídit i nemožné a věřte, že pro 17 ženských to není jednoduché
Jídlo včetně salátů, bazén, procedůry (veškrý personál velmi milý, ochotný) vše bylo naprosto luxusní, na 1*. Kolegyně si akci moc chválily a slyšela jsem i, že to byl nejlepší teambuilding
Ještě jednou moc děkujeme za krásný den, plný pohody, relaxu a klidu. Všem můžeme jen a jen doporučit.


#41
Lucie Pivodová,
0
17. září, IP 62.168.44.146, obchodni@lednicelazne.cz
Dobrý den, paní magistro,

děkujeme za zpětnou vazbu na Váš pobyt v LD Perla. Předně jsme rádi, že jste byla s našimi službami spokojená a oceňujete vstřícnost našeho personálu. Děkujeme.
S hodnocením stravy ale nesouhlasím. Na snídaně připravujeme vždy vše čerstvé. Na výběr máme několik druhů čerstvého pečiva, minimálně jednu či dvě domácí pomazánky, tři druhy šunky, salámů, uzeného, dále několik druhů sýrů, čerstvá zelenina, ovoce, jogurty, buchty, oříšky, semínka a teplý bufet - čerstvá vejce, klobásky, párečky, fazolky a spousty dalšího. Pokud byla tato nabídka pro Vás nudná, pak je mi líto, ale někdy se bohužel opravdu nezavděčíme všem. Plnou penzi a polopenzi si klienti vybírají dopředu sami z naší nabídky, to je zcela dobrovolná volba. Věřím, že Vás kombinace slaného a sladkého nenadchla, není problém požádat naši obsluhu, aby Vám připravila jiný předkrm, nebo Vám nachystala čerstvé ovoce či ovocné pyré. Mrzí mě, že jste tuto situaci neřešila hned na místě, určitě bychom našli u večeře řešení, avšak střevní potíže jsme u našich klientů nezaznamenali. Střevní potíže v letních dnech bývají běžné, mohou být také z jídla nebo koktejlů, které ochutnáváte při výletech mimo LD Perla. Ujišťuji Vás, že pracujeme výhradně s čerstvými a kvalitními potravinami, jsme zdravotnické zařízení a velmi dbáme na kvalitu před kvantitou. V posledním bodě zmiňujete náš salátový bar. Dovolím si poznamenat, že saláty si tady všichni vždy chválí. Nabízíme minimálně tři, někdy i čtyři druhy různých zeleninových salátů a jejich konzumaci nijak neomezujeme a kuchař dochucuje vše tak, aby si každý mohl v případě nutnosti dosolit, opepřit. Dokonce je v jídelně k dispozici balzamiko a olivový olej. Je mi velmi líto, že na Vás takto náš stravovací úsek zapůsobil, doufáme, že už je Vám lépe.

Lucie Pivodová
vedoucí péče o klienta
LD Perla Lednice


#40
Mgr. Eva Veselá,
0
16. září, IP 185.144.179.56, mgr.eva.vesela@email.cz
Dobrý den vážená paní ředitelko,

dnes je to 14 dní, co jsem se s maminkou vrátila z pobytu ve Vašem zařízení (od 28.8. do 2.9.2024), ona měla pobyt léčebný, já relaxační. V této souvislosti mi dovolte malé shrnutí:
1) Hotel je opravdu velmi pěkný, zařízení nové, příjemné, praktické.
2) Personál velmi příjemný, ochotný, usměvavý, opravdu se snaží, aby všichni byli spokojení.
3) Procedury a bazén jsou skvělé, vše je čisté, moc jsme si to užily.
Tím ale dobré zprávy končí, protože toto všechno naprosto znehodnotilo stravování, které bylo nejhorší, co jsme kde zažily. Do dnešního dne nemám zcela v pořádku žaludek a domnívám se, že je na vině právě strava ve vašem zařízení. Snídaně nudné, nedobré, zelenina bez chuti, gumová, salátový bufet opět bez chuti. Večeře byla první den výborná, pak asi nastoupil jiný kuchař a naprostá tragédie. Skladba jídelníčku naprostá katastrofa - např. koho napadlo dát jako předkrm k lívancům topinku s tvarůžkovou pomazánkou (přesolenou, politou jakýmsi brusinkovým dipem a navíc hojně posypanou zelenou cibulkou)? Bohužel tedy veškeré snažení ostatních zaměstnanců a skvělé vybavení i procedury naprosto znehodnotil dojem ze stravování a vcelku mě mrzí, že z důvodu ochrany vlastního zdraví už k vám nepřijedeme. Leda snad ubytování bez stravy a na jídlo chodit jinam. Opravdu, takto pokažený žaludek jsem snad nikdy neměla a zvažovala jsem dokonce k vám poslat na kontrolu hygienu, protože nevím, co jsem to u vás vlastně chytla. Dost mě to mrzí, protože nebýt této tragické stravy, byl by pobyt u vás fajn.
S pozdravem
Mgr. Eva Veselá


#39
Asociace POLIO,
0
13. září, IP 62.168.44.146
Vážení,
předně vás všechny v Lázeňském domě Perla srdečně zdravím a prosím, abyste si přečetli pár poznatků z týdenního pobytu seniorů-obrnářů, kterým Asociace polio v Lednici od 25.8.-1.9.2024 zařídila rehabilitaci, a tlumočili jejich dojmy veškerému personálu vašeho hotelu.
Jedno úsloví praví : "Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem". Pro hotel Perla to ale neplatí, tam se zavděčili všem do jednoho. Účastníci vyjadřovali spokojenost s vybavením pokojů, které odpovídalo čtyřhvězdičkovému hotelu, se skladbou a kvalitou stravy, s přístupem personálu, který byl vstřícný a s nevšední ochotou plnil jejich přání, jak v restauraci a baru, v ubytovací části, v recepci, v bazénu, tak i v provozu balneoterapie. Příjemná byla i prostorná jídelna, kde bylo i pro ně, méně pohyblivé, dost místa pro chůzi a pohodlné sezení u stolů s bílými ubrusy a živými květy. Všichni velmi ocenili, že bylo všude perfektně čisto. Profesionalita lázeňských sester a terapeutů se potvrdila při jejich výkonech. Účastníci děkují také lékařskému personálu, že umožnil náhradu některých procedur, nevhodných pro konkrétní osoby a informoval též všechny o účincích jednotlivých úkonů balneoterapie, a o blahodárném vlivu jodobromové minerální vody na jejich zdraví.
Naši handicapovaní senioři vyhledávají pro své rekondiční pobyty objekty s bezbariérovým přístupem do všech částí lázeňského zařízení, a to hotel Perla splňuje na 100 %. Lidé, kteří se potýkají s potížemi souvisejícími s postpoliomyelitickým syndromem, mají intoleranci k chladu, a proto jim velmi vyhovoval bazén s příjemně teplou vodou, kde probíhal jejich léčebný tělocvik a též volné plavání. Velké plus je kapacitně dostačující parkoviště, které je přímo u hotelu a je zdarma. Považujeme za výhodu stanovení hodiny nástupu v den příjezdu již od 12.00 hod., tím mohl být lépe využit i první den v tomto krásném městě. Na příjem skupiny, jejíž členové přijížděli z různých krajů, byl personál v recepci perfektně připraven. Registrace, výdej klíčů od pokojů, čipů pro vjezd na parkoviště, předání rozpisů procedur a úhrada místního poplatku, to vše proběhlo plynule a rychle, což všichni velmi uvítali, zvláště pak ti, kteří byli po dlouhé cestě unaveni.
Od počátku jednání s vaším zařízením, t.j. poptávka-nabídka, byla spolupráce s vedoucí Odd. péče o klienta paní Pivodovou vždy na profesionální úrovni a nejdůležitější je, že byla vstřícná k požadavkům objednavatele. Je to pracovnice, které záleží na realizaci a dobrém průběhu akce při zachování výhodných podmínek pro obě strany a ve finále je její prioritou spokojenost klientů.
A proto také, pokud bude Asociace polio v budoucnu organizovat rekondiční pobyt pro svoje členy na Moravě, stoprocentně zvolí Lázeňský dům Perla, který je po všech stránkách záruka příjemného léčebného pobytu.


Za skupinu obrnářů
sepsala Jitka Páníková
členka Asociace polio
pověřená organizací pobytu


#38
Ing. Věroslav Odehnal,
0
1. červenec, IP 85.163.152.225, v.odehnal@post.cz
Byl jsem Vaším klientem ve dnech 2.6. - 23.6.2024. Pokoje Superior - vybavení vynikající, ale když je na spaní tzv. letiště, tak je podle mě v pokoji málo místa. Jinak nemám připomínek, jídlo vynikající, kavárna vynikající, procedury vynikající. Již teď se těším na další návštěvu.


#37
Hana Brychtová,
0
25. červen, IP 89.102.175.79, hbrychta@seznam.cz
Největší předností LD Perla je její úžasný personál


#36
Dagmar Mrázková,
0
3. červen, IP 46.13.58.244, dasabrno@email.cz
Dobrý den,
chtěla bych moc poděkovat za opět krásný wellness pobyt u vás. S mámou jsme u vás byly již počtvrté. Opět paráda.
Výborná kuchyně a děkujeme za vyhovění vegetariánské stravy, příjemný a usměvavý personál.
Procedury bez chyby. Osobně bych chtěla poděkovat paní masérce Ludmile - byla to paráda, a také za zatím nejlepší masáž hlavy a to od paní masérky Gábiny.
Děkujeme i paní recepční, je ochotná a milá.
Oceňujeme u vás ve vázách byliny a luční kvítí, moc hezké. I venkovní byliny zavoní, potěší oko a duši.
Všude bylo hezky čisto.
A bazén - pecka, čistý, velký, nepřechlorovaný, příjemná teplota.
Jen malá připomínka - paní v kavárně by se mohla tvářit přívětivěji. V pátek jsme si s mámou říkaly, že náhoda, v sobotu - no budiž, ovšem i v neděli ... Ale berme to pozitivně ... učí nás to, nebrat si věci osobně
Ještě jednou velmi děkujeme a za rok opět naviděnou
Mějte se všichni dobře a ve zdraví.
Zdravíme vás


#35
Josef Levý,
0
2. červen, IP 185.216.35.23, levjos@post.cz
Před týdnem jsem se vrátil z měsíčního pobytu v lázních, kam jezdím pravidelně a moc rád. Celkové shrnutí je jednoduché, pro mě paráda. Zaujala mě už samotná komunikace před příjezdem, v den příjezdu opět velmi milé přivítání a po celý pobyt pohodové jednání a komunikace se zaměstnanci. Pokud jsme měli nějaké specifické požadavky, vždy se vše vyřešilo. S úsměvem a profesionalitou. Ubytování čisté, porce jídla dostatečné a chutné, recepce a bar na jedničku. Procedury taktéž bez zásadních problémů. Zde doporučuji u všech zaměstnanců realizovat proceduru stejně, se stejnou kvalitou a nastavenou normou. V mém minulém hodnocení jsem doporučoval malou změnu v postupné obnově vybavení. I to se děje, takže fajn. Závěrem bych chtěl říci, že kdo hledá malé pohodové lázně s kvalitou tří hvězd, zde to najde a je to zcela postačující. Děkuji veškerému personálu za krásný měsíc, děkuji, že jste se o mě hezky postarali. Až pojedu příště, opět pojedu k vám a už dnes se těším. Zdravím vás.


#34
Ivana Švaňhalová,
+1
18. duben, IP 82.144.140.135, ivulenka2@email.cz
Před týdnem jsem se vrátila z lázní, spokojená z pobytu, nadšená ze spousty příjemných lidí, příjemného prostředí. Moc děkuji všem a doufám, že se k vám zase brzy podívám.


#33
Zdeňka Kölblová,
+2
2. leden, IP 109.105.39.4, kolblova.z@seznam.cz
Dobrý den, měla bych dotaz.
Jsem celiak s intolerancí laktózy. Byla by mi u vás umožněna vhodná strava?
Děkuji za odpověď.
(KLP XI/3)


#32
Stanislav Ševeček,
0
10. květen 2023, IP 62.168.44.146, stan@sevecek.com
výtečné.


#31
Jirka,
-1
2. květen 2023, IP 109.80.45.195, Jirifaltys@seznam.cz
Děkujeme za příjemný týden strávený v Perle. Byli jsme tu s manželkou už po třetí a bylo to vždy skvělé. Příjemný personál, výborná kuchyně, pěkné prostředí. Velmi kladně hodnotíme naplánování procedur ve stejných časových termínech a volný vstup do bazénu. Speciálně chci pochválit perfektní a velmi intenzivní klasickou masáž od paní Ludmily.


#30
Eva,
+6
20. únor 2023, IP 46.29.227.10, tomk.eva@seznam.cz
Dobrý den, jsou vaše lázně vhodné i pro klientky po karcinomu prsu?


#29
Lucie Pivodová,
+7
3. listopad 2022, IP 62.168.44.146, obchodni@lednicelazne.cz
Pro Zdeňka Husáková
Dobrý den, paní Husáková, nyní napíši stejnou informaci, jakou jste dostala i na naší recepci na začátku tohoto týdne. My bohužel rehabilitace nemůžeme přijímat, protože nemáme s pojišťovnou na tyto služby smlouvu. U nás můžete být na komplexní nebo příspěvkové léčebě (to jsou služby s ubytováním), ale docházet na rehabilitace u nás není možné. Určitě neneseme vinu na tom, že musíte ,,lítat,, po okrese, doporučuji Vám zavolat svému lékaři nebo své pojišťovně, kde by měli mít seznam zařízení, kde se dá rehabilitace čerpat. Je mi líto, ale my bychom Vám ani nemohli vyhovět. Děkuji za pochopení, Lucie Pivodová, obchodní oddělení LD Perla


#28
Zdeněk Husáková,
-2
31. říjen 2022, IP 37.48.3.163, zdena.husakova@seznam.cz
Dnes jsem byla se žádankou na rehabilitacie po operaci kolene. Nevzali mě. Prý mají plno. Takže i pacienti po operaci mají smůlu a musí lítat po okrese a žadonit, kde jim rozcvičí koleno. Bohužel


Vytisknout stránku Vytisknout stránku
Rezervovat pobyt