Milí klienti,
denně dostáváme několik stejných dotazů ohledně nynější situace. Dovolím si jich pár objasnit.
Fungují v této době Lázně Lednice?
- Naše lázně jsou nyní dostupné pouze pro pacienty na komplexní a příspěvkovou lázeňskou péči. Vzhledem k nařízení vlády jsou samoplátecké pobyty pozastaveny do 23.4.2021.
Mám objednaný pobyt jako samoplátce od 23.4.2021, bude na tento pobyt možné přijet?
- Stejně tak, jako široká veřejnost, i my se vše dozvídáme z médií. Nyní si opravdu nedovolím odhadnout, zda nás po 11.4.2021 nechají opět přijímat i samoplátce. V případě, že se nouzový stav prodlouží a s ním i zákaz přijímání samoplátců, bude všechny klienty kontaktovat naše recepce se změnou termínu a dalšími informacemi k pobytu.
Už 2x jsem si změnil termín mého pobytu, kdy bude možné jej absolvovat?
- Je nám velice líto, že nemůžeme našim klientům dopřát lázeňskou péči a léčbu, nicméně i my se musíme řídit vládními nařízeními. Samoplátecké pobyty jsou opravdu v tuto chvíli pozastaveny, a proto všem nabízíme změnu termínu z mimosezóny na hlavní sezónu do června (nebo dle konkrétní domluvy s klientem). Prosíme o trpělivost a pochopení, pro nikoho z nás není tato situace lehká, snažíme se maximálně vyjít vstříc všem zájemcům o pobyty.
V televizi říkali, že berete vouchery do konce roku 2021, proč o tom nikde neinformujete?
- Jistě mi mnozí z vás dají za pravdu, že se v televizi řekne mnoho informací, které nemusí být definitivně potvrzeny. Popravdě, k dnešnímu datu stále ještě nemáme ani přihlášku k výzvě od MMR a neznáme ani podmínky čerpání, počet voucherů, které budeme moci přijmout anebo podmínky pro čerpání této dotace. Fakticky je situace taková, že čekáme na platbu za prosincové vouchery (a pak za leden, únor a část března 2021) a rádi bychom znali letošní podmínky čerpání, abychom se dostatečně s předstihem mohli připravit. Vouchery jsme zatím přijali pouze těm, kterým jsme rušili pobyty v listopadu 2020 a nyní v březnu 2021. Plánujeme vouchery přijímat, avšak musíme znát všechny potřebné informace pro jejich čerpání. Navíc, co v televizi neuslyšíte, lázně si přijímání a využití voucherů korigují samy, je tedy pravděpodobné, že vouchery budeme přijímat postupně po měsících, dle dostupné výše voucherů připadajících na konkrétní lázeňské zařízení.
Proč si nemohu uplatnit voucher na svůj pobyt v září 2021?
- Zatím netvrdím, že to nebude možné, ale v současné situaci netuším, jaká bude výše voucherů k čerpání pro naše lázeňské zařízení. Doporučuji si termín zarezervovat, protože letní měsíce máme vždy plně obsazené. Klienti mají povinnost zaplatit zálohu na pobyt 30 dní před příjezdem, tzn. že mezi dobou od objednáním pobytu a placením zálohy bude dostatek času na zveřejnění doby přijímání voucherů. Opravdu nemějte strach, všechny informace a aktuality dáváme jak na webové, tak na facebookové stránky s dostatečným předstihem. Jediné, co nás v tuto chvíli brzdí, je čekání na informace a přihlášku od MMR.
Je opravdu bezpečné jezdit v této době do lázní?
- Dlouho jsem přemýšlela, jak na tuto otázku odpovědět, respektive jak bych si na ni odpověděla já. Je bezpečné v této době chodit nakupovat, jezdit do práce, chodit do parku, navštěvovat rodinu? V případě, že dodržuji všechna opatření a dbám na zvýšenou hygienu, tak pak ano, je to podle mě bezpečné, protože se svým ohleduplným chováním snažím neohrožovat druhé. A v našich lázních se všichni chováme zodpovědně, zdravotní personál je tu pro vás 24 hodin denně, dodržujeme veškerá hygienická a bezpečnostní opatření, několikrát denně desinfikujeme všechny plochy, denně kontrolujeme tělesnou teplotu jak klientům, tak zaměstnancům a nyní se také všichni zaměstnanci 1x týdně testují antigenními testy na Covid. Naše Perla má kapacitu 78 lůžek, proto nečekejte obří lázně s několika budovami a velkým počtem pacientů. Máme vše pod jednou střechou, jsme malé a klidné lázně v nádherném prostředí Lednicko – valtického areálu a do přírody je to od nás, co by kamenem dohodil. Navíc je na každém z nás, zda se rozhodneme zůstat doma, nebo přijet do lázeňského zařízení, nechat se léčit, relaxovat a udržet si fyzickou i duševní pohodu.
Dostala jsem od rodiny dárkový poukaz do Perly, kterému končí platnost. Jak je to s prodloužením?
- Vzhledem k prodloužení vládních opatření je nyní zakázáno přijímat ambulantní klienty, návštěvníky bazénu, posilovny či vířivky a sauny. Všechny dárkové poukazy a permanentky budou automaticky prodlouženy. Nemusíte se bát, o své procedury nepřijdete.
V případě nejasností, nebo dalších dotazů, mě prosím kontaktujte na emailu obchodni@lednicelazne.cz nebo 519 304 811
Děkujeme
Lucie Pivodová
vedoucí péče o klienta
Lázně Lednice
Komentáře (0)